TWEENS

FUN-klubben

Fun er et samlingssted for alle som går i 5-7 klasse. Vi møtes på fredager i oddetallsuker i kjelleren i Songdalen Frikirke. Starter med en liten andakt, etterfulgt av kiosk, aktiviteter og gymsal med kanonball. Kjempe god stemning og fint å være med.

Datoer våren 2024:

• 5. januar - Gruppestasjoner og lek
  • 19. januar - Pizza og kanonball
  • 2. februar - Bingo
  • 16. februar - Spillkveld
  • 1. mars - Padel-turnering
  • 15. mars - Påskeverksted
  • 12. april
  • 26. april
  • 10. mai
  • 24. mai

Datoer høsten 2023:

• 15. september - Pizza
  • 29. september - Bingo
  • 13. oktober - Quiz
  • 27. oktober - Sporlek/rebusløp
  • 10. november - Bowling
  • 24. november - Bake pizza / brettspill
  • 8. desember - Juleverksted

Kontaktperson: Stig Muren, 970 94 110

________________________________________________________________________________________________________________________________________

T&T

T&T er gruppen vår under Awana søndagsskole for 5.-8. klasse. T&T står for Tro & Trening. På T&T er det bibelundervisning, bønn, konkurranser, snacks og aktiviteter i gymsalen på Tuballen Grendehus. T&T samles annenhver søndag, når det er søndagsskole og møter i kirkesalen i Songdalen Frikirka. Felles avgang til gymsalen ca.15 min ut i gudstjenesten.

Kontaktperson: Håkon Kringlebotn, 90076228, haakon.kringlebotn@frikirken.no