Om oss

Songdalen Frikirke er en del av Den Evangelisk Lutherske Frikirke, ofte kalt Frikirken. Dette er det største norske, lutherske trossamfunnet utenfor Den norske kirke. Hvem som helst kan komme til Songdalen Frikirke. Vi er en kirke for alle mennesker uansett livssituasjon, alder og forhold til kristen tro.

Songdalen Frikirke ble selvstendig menighet i 1990, og ble startet av Kristiansand Frikirke. I 1994 stod det første kirkebygget ferdig, og i 2016 var den siste utvidelsen av kirkebygget ferdig. Vi har helt siden starten hatt et utadrettet barne- og ungdomsarbeid i nærmiljøet, og spesielt speiderarbeidet har vært en viktig del av menighetens aktivitetstilbud.

Ta gjerne kontakt med oss på songdalen@frikirken.no hvis du har spørsmål om det som skjer i frikirka.