Ungdom

Connect

Connect er for ungdommer fra 8.klasse og oppover annenhver fredag kl.19.30-23. På Connect er det aktivitet, café, ungdomsmøte, tale, lovsang og mulighet for forbønn!

Kontaktperson: Matilda Wilhelmsson
+358 44 994 2187, matilda.wilhelmsson@frikirken.no

Konfirmant

I Songdalen Frikirke har vi konfirmantundervisning annenhver torsdag kl. 17.30-19. Vi har fokus på kunnskap om den kristne tro og kjennskap til Jesus. I løpet av konfirmanttiden har vi flere turer, og høydepunktet er konfirmantleir på Evjetun i slutten av august.

Alle som vil lære mer om den kristne tro i et gøy og unikt fellesskap er velkommen, man trenger ikke være medlem i Frikirken.

En vanlig kveld:

• 17.30 Lek
  • 17.40 Undervisning
  • 18.00 Mat og prat
  • 18.20 Grupper
  • 18.50 Avslutning i kirkesalen

Kontaktperson: Håkon Kringlebotn, 90076228, haakon.kringlebotn@frikirken.no

TØFF

TØFF står for Trening, Øvelse For Fjorårskonfirmanter. Dette er et kurs hvor vi har fokus på ledertrening, dypere kunnskap og kjennskap til Gud og et godt sosialt miljø. Mange av konfirmantene velger å bli med ett år ekstra på dette. TØFF-kurset er et samarbeid mellom Frikirkene på Sørlandet. Vi én onsdag i måneden i Kristiansand Frikirke. I tillegg har vi én samling i måneden lokalt i Songdalen Frikirke.

Kontaktperson: Matilda Wilhelmsson
+358 44 994 2187, matilda.wilhelmsson@frikirken.no