Utleie

Ønsker du å leie våre lokaler i forbindelse med bursdagsfeiring, bryllup, konfirmasjon etc.

Vi leier ut lokalene våre når vi ikke har egne aktiviteter.

Rammer for utleie

• Leietaker er selv ansvarlig for å rigge i stand og rigge tilbake lokalet etterpå.
  • Leietaker støvsuger og vasker hele lokalet etter bruk, inkludert toaletter og kjøkken
  • Border og stoler kan rigges om, men hjørnesofaer nede skal stå der de er (så ikke de blir ødelagt).
  • Det er mulig å rigge til kvelden før: etter eventuelle arrangementer, møter eller aktiviteter som foregår den kvelden.
  • Ingen alkoholservering.
  • Kun private arrangement.

Visning av lokalet og nøkkel

• Leietaker kan komme og se lokalet ved inngåelse av leieavtale.
  • Nøkkel gis ut i forkant, tidligst 2 uker før (unntak: sommerferie).

• 2500,- (Konfirmasjonsselskap, bursdager, bryllupsfester etc.)
  • 1500,- (Minnestund på dagtid)
  • Leiepris overføres til menighetens kontonummer: 3090.23.23593. Merk med «Navn» og «Utleie Songdalen Frikirke», i forkant av leiedatoen.

For spørsmål om lokalene våre eller forespørsel om å leie; ta kontakt med oss på:

utleie.songdalen.frikirke@outlook.com

Utleie Utleie